Умови доставки та оплати

Способи доставки:

  • Самовивіз

    Попередньо оформіть замовлення на сайті і при дзвінку менеджера Компанії "Наталка", повідомте що бажаєте забрати саджанці самовивозом. Самовивіз здійснюється ТІЛЬКИ при попередньому узгодженні дати і часу візиту

  • Нова Пошта

    По тарифах транспортної компанії.

  • УкрПошта

    По тарифах транспортної компанії.

 

Зверніть Увагу! Пакування та відправлення замовлень здійснюється з Понеділка по П'ятницю, з 9:00 до 16:00. У суботу та неділю Відділ Пакування - Вихідний, отже відправки не здійснюються!

 

Способи оплати:

  • Оплата на карту ПриватБанк
  • Наложений платіж "Нова Пошта"
  • Наложений платіж "УкрПошта"

Повернення коштів здійснюється бухгалтерією Компанії "Наталка" на протязі 5 Робочих днів після Зафіксованого звернення клінта до Відділу Контролю Якості за телефоном 097 903 37 50 (або на вайбер за цим же номером)

 

Гарантія:

Садовий центр "НАТАЛКА" реалізує тільки здорові саджанці акліматизовані для вирощування на території України.

 

У разі, якщо при отриманні посилки ви виявили пошкодження упаковки або товар виявився неналежної якості, рекомендуємо вам сфотографувати саджанці і накладну і відправити фото з текстовим супроводом (номер і дата замовлення) нашого менеджера на вайбер 097 903 37 50

 

Відділ Контролю Якості приймає звернення по якості саджанців протягом 3-х днів з моменту отримання вами посилки!

 

Ми розглядаємо всі звернення протягом 21 Робочого дня.

 

С Уважением, Ваша Компания "НАТАЛКА"